008 - Jak napisać grę 2D na Maca? SpriteKit i inne frameworki - gościnnie Błażej Wdowikowski

Gramy na Macu to podcast dla tych, którzy kochają gry wideo, ale w którymś momencie świadomie zamknęli się w ekosystemie 🍎 Apple i świadomie nie chcą z niego wychodzić. Posłuchacie tutaj o grach i graniu na Macu, o technikaliach związanych z robieniem gier a także trochę filozoficznych rozważań o sensowności tego podejścia.




Ósmy odcinek podcastu Gramy na Macu to za razem drugi odcinek specjalny, gdyż po raz drugi goszczę na jego łamach gościa! Tym razem zaprosiłem Błażeja Wdowikowskiego, żeby porozmawiać trochę o frameworki SpriteKit, o tym jak piszę się gry dla platform z ekosystemu Apple a także od czego najlepiej zacząć. Poza tym było sporo dygresji, więc odcinek na pełnym luzie 🤙!

A także:

  • Podejście framework vs Engine w tworzeniu gier.
  • "Jusant" - gra o wspinaniu 🧗‍♀️!
  • Flow pracy na iPad + Apple Pencil.
  • Co obserwować na Mastodonie 🐘?


🎵 Muzyka Intro/Outro: ComaStudio - "Order"

Logo, nazwy oraz grafiki związane z Apple 🍎 są wyłączną własnością firmy Apple Inc.

Chcesz powymieniać poglądy? Złapiesz mnie na 🐘 Mastodonie.

Dziękuję, że jesteś 😌


Słuchaj również na: Apple PodcastsYouTubeRSSSpotify

📅 Opublikowano 10.11.2023, 12:30

Tagi: